ساختار و ویژگیها: 1. درسنامه: در این قسمت توضیح هر درس همراه با نکات آموزشی با بیانی شیوا و روان به گونهای دستهبندی شده است که پس از تدریس معلم، امکان یادگیری بهتر را برای دانشآموز فراهم میکند. 2. خودآزمایی: یکی از بخشهای مهم کتاب درسی، سؤالهای مربوط به خودآزمایی هر درس میباشد که در این قسمت به آنها پاسخ داده شده است. 3. نمونه سؤالات امتحان (تشریحی) همراه با پاسخ تشریحی: در پایان هر قسمت به منظور آشنایی دانشآموزان با انواع سؤالهای امتحانی و برای تثبیت آموختههای هر بخش، مجموعهای از نمونه سؤالهای مهم امتحانی همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است. 4. جدول بارمبندی: برای آشنایی دانشآموز با سهم نمره هر قسمت در پایان کلیه مباحث جدول بارمبندی قرار داده شده است. 5. آزمون: در بخش پایانی هر کتاب، چند دوره آزمون نوبت اول و دوم بر مبنای آخرین جدول بارمبندی تأیید شده از سوی اداره کل سنجش و ارزشیابی تحصیلی همراه با پاسخ تشریحی قرار دارد که دانشآموز را برای شرکت در آزمونهای مختلف تشریحی آماده میکند. کاظم کاظمی - معصومه گودرزی 160
- سؤالهای طبقه بندی شده درس به درس و پرتکرار امتحانات - چندین دوره سؤال امتحانی با پاسخ تشریحی - موفقیت در امتحانات و ارتقای معدل دانش آموز - خودارزیابی دانش آموز و کاهش استرس امتحان
ساختار و ویژگیها: مراحل استفاده از این کتاب و رسیدن به حد تسلط نیاز به طی کردن مراحل آزمون های مرحله ای و پایانی برای هر مرحله از سال تحصیلی (سال تحصیلی به چهار قسمت تقسیم شده است و برای هر مقطع سال فرایند تکوینی آموزش طراحی شده است) به ترتیب گام های زیر است: گام اول (سنجش آغازین): آموزش پیشنیازهای لازم برای ورود به واحد، مشخص نمودن نقاط ضعف احتمالی از مباحث پیشین و ارجاع به منابع، رسیدن به حد تسلط در پیشنیازها و صدور مجوز برای ورود به واحد گام دوم (معرفی مرحله های آزمون): ارائه چارچوب کلی هر مرحله آزمون در یک صفحه گام سوم (پیش آزمون): مرور سریع مطالب پیش آموخته توسط یادگیرنده گام چهارم (بسته های آزمون): ارائه تمریناتی متناسب با هر یادگیرنده برای کسب تسلط گام پنجم (آزمون پایانی): معیار رسیدن به حد تسلط و شناسايي نقاط ضعف گام ششم (ترمیم نقاط ضعف): برطرف كردن نقاط ضعف براي كسب تسلط گام هفتم (آزمون غنی سازی): حل تستهاي دشوار و ایجاد آمادگی برای حل مسائل دشوار و جدید گام هشتم (آزمون تجمیعی): سنجش تسلط تجمیعی بر واحدهای گذرانده شده و حفظ یکپارچگی
ساختار و ویژگیها: مراحل استفاده از این کتاب و رسیدن به حد تسلط نیاز به طی کردن مراحل آزمون های مرحله ای و پایانی برای هر مرحله از سال تحصیلی (سال تحصیلی به چهار قسمت تقسیم شده است و برای هر مقطع سال فرایند تکوینی آموزش طراحی شده است) به ترتیب گام های زیر است: گام اول (سنجش آغازین): آموزش پیشنیازهای لازم برای ورود به واحد، مشخص نمودن نقاط ضعف احتمالی از مباحث پیشین و ارجاع به منابع، رسیدن به حد تسلط در پیشنیازها و صدور مجوز برای ورود به واحد گام دوم (معرفی مرحله های آزمون): ارائه چارچوب کلی هر مرحله آزمون در یک صفحه گام سوم (پیش آزمون): مرور سریع مطالب پیش آموخته توسط یادگیرنده گام چهارم (بسته های آزمون): ارائه تمریناتی متناسب با هر یادگیرنده برای کسب تسلط گام پنجم (آزمون پایانی): معیار رسیدن به حد تسلط و شناسايي نقاط ضعف گام ششم (ترمیم نقاط ضعف): برطرف كردن نقاط ضعف براي كسب تسلط گام هفتم (آزمون غنی سازی): حل تستهاي دشوار و ایجاد آمادگی برای حل مسائل دشوار و جدید گام هشتم (آزمون تجمیعی): سنجش تسلط تجمیعی بر واحدهای گذرانده شده و حفظ یکپارچگی
ساختار و ویژگیها: 1. درسنامه: در این قسمت توضیح هر درس همراه با نکات آموزشی با بیانی شیوا و روان به گونهای دستهبندی شده است که پس از تدریس معلم، امکان یادگیری بهتر را برای دانشآموز فراهم میکند. درسنامهها شامل بخشهای زیر هستند: درآمد و تاریخ ادبیات لغت و دستور آرایههای ادبی معنی و مفهوم و ارتباط معنایی 2. خودآزمایی: یکی از بخشهای مهم کتاب درسی، سؤالهای مربوط به خودآزمایی هر درس میباشد که در این قسمت به آنها پاسخ داده شده است. 3. نمونه سؤالات امتحانی (تشریحی) همراه با پاسخ تشریحی: در پایان هر قسمت به منظور آشنایی دانشآموزان با انواع سؤالهای امتحانی و برای تثبیت آموختههای هر بخش، مجموعهای از نمونه سؤالهای مهم امتحانی همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است. 4. جدول بارمبندی: برای آشنایی دانشآموز با سهم نمره هر قسمت در پایان کلیه مباحث جدول بارمبندی قرار داده شده است. 5. آزمون: در بخش پایانی هر کتاب، چند دوره آزمون نوبت اول و دوم بر مبنای آخرین جدول بارمبندی تأیید شده از سوی اداره کل سنجش و ارزشیابی تحصیلی همراه با پاسخ تشریحی قرار دارد که دانشآموز را برای شرکت در آزمونهای مختلف تشریحی آماده میکند. گروه مؤلفین 348
ساختار و ویژگیها: 1. درسنامه: در این قسمت توضیح هر درس همراه با نکات آموزشی با بیانی شیوا و روان به گونهای دستهبندی شده است که پس از تدریس معلم، امکان یادگیری بهتر را برای دانشآموز فراهم میکند. درسنامهها شامل بخشهای زیر هستند. درآمد و تاریخ ادبیات لغت و دستور آرایههای ادبی معنی و مفهوم و ارتباط معنایی 2. خودآزمایی: یکی از بخشهای مهم کتاب درسی، سؤالهای مربوط به خودآزمایی هر درس میباشد که در این قسمت به آنها پاسخ داده شده است. 3. نمونه سؤالات امتحانی (تشریحی) همراه با پاسخ تشریحی: در پایان هر قسمت به منظور آشنایی دانشآموزان با انواع سؤالهای امتحانی و برای تثبیت آموختههای هر بخش، مجموعهای از نمونه سؤالهای مهم امتحانی همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است. 4. جدول بارمبندی: برای آشنایی دانشآموز با سهم نمره هر قسمت در پایان کلیه مباحث جدول بارمبندی قرار داده شده است. 5. آزمون: در بخش پایانی هر کتاب، چند دوره آزمون نوبت اول و دوم بر مبنای آخرین جدول بارمبندی تأیید شده از سوی اداره کل سنجش و ارزشیابی تحصیلی همراه با پاسخ تشریحی قرار دارد که دانشآموز را برای شرکت در آزمونهای مختلف تشریحی آماده میکند. یداله افتخاری 216
ساختار و ویژگیها: حداکثر تعداد سؤالات مهم در حداقل تعداد صفحات تناسب تعداد سؤالات با توجه به نیاز دانشآموز در روزهای نزدیک به امتحانات مهمترین تمرینهای طبقه بندی شده با چیدمان آسان به دشوار خودداری از پرداختن به سؤالات حاشیهای و کماهمیت اعمال آخرین تغییرات کتابهای درسی ارائه آخرین جدول بارمبندی تأیید شده از سوی اداره کل سنجش و ارزشیابی تحصیلی
ساختار و ویژگیها: 1. درسنامه: در این قسمت توضیح هر درس همراه با نکات آموزشی با بیانی شیوا و روان به گونهای دستهبندی شده است که پس از تدریس معلم، امکان یادگیری بهتر را برای دانشآموز فراهم میکند. درسنامهها شامل بخشهای زیر هستند. درآمد و تاریخ ادبیات لغت و دستور آرایههای ادبی معنی و مفهوم و ارتباط معنایی 2. خودآزمایی: یکی از بخشهای مهم کتاب درسی، سؤالهای مربوط به خودآزمایی هر درس میباشد که در این قسمت به آنها پاسخ داده شده است. 3. نمونه سؤالات امتحانی (تشریحی) همراه با پاسخ تشریحی: در پایان هر قسمت به منظور آشنایی دانشآموزان با انواع سؤالهای امتحانی و برای تثبیت آموختههای هر بخش، مجموعهای از نمونه سؤالهای مهم امتحانی همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است. 4. جدول بارمبندی: برای آشنایی دانشآموز با سهم نمره هر قسمت در پایان کلیه مباحث جدول بارمبندی قرار داده شده است. 5. آزمون: در بخش پایانی هر کتاب، چند دوره آزمون نوبت اول و دوم بر مبنای آخرین جدول بارمبندی تأیید شده از سوی اداره کل سنجش و ارزشیابی تحصیلی همراه با پاسخ تشریحی قرار دارد که دانشآموز را برای شرکت در آزمونهای مختلف تشریحی آماده میکند. مریم کاظم پور 328
- سؤالهای طبقه بندی شده درس به درس و پرتکرار امتحانات - چندین دوره سؤال امتحانی با پاسخ تشریحی - موفقیت در امتحانات و ارتقای معدل دانش آموز - خودارزیابی دانش آموز و کاهش استرس امتحان
ساختار و ویژگیهای مهم: با توجه به اهمیت و ضرورت مرور مطالب آموخته شده در پایه هفتم بخشی با نام "Review of book one" قرار داده شده است . هر یک از دروس کتاب دارای ساختار و ویژگیهای زیر است: 1. کلبه آموزش "let’s learn": دراین قسمت، خلاصهای از نکات مهم گرامری و اصطلاحات اصلی مکالمه هر درس قرار داده شده است تا دانشآموز برای هر بار حل تمرین، مروری بر اطلاعات کلی آن درس داشته باشد. 2. تمرین "Exercise": در این قسمت تمرینهای متنوع مربوط به هر درس در قالبهای متنوع و با هدف آشنایی و تقویت املای واژگان، مکالمه، درک مطلب و گرامر و شنیداری گنجانده شده است. 3. آزمون "Quiz": در پایان هر درس آزمون کوتاهی برای مرور و سنجش آموخته های دانش آموز در کل درس قرار داده شده است. 4. مرور"Review": با توجه به مرتبط بودن و کاربردی بودن مطالب هر کدام از درس ها، مطابق با کتاب درسی بعد از هر دو درس، آزمون مروری آن دو درس قرار داده شده است. 5. آزمونهای جامع: با توجه به بودجه بندی مطالب کتاب درسی برای نوبت اول و دوم 4 دوره آزمون میان نوبت اول و دوم طراحی شده است که هدف اصلی این آزمون ها آشنایی دانش آموزان با نمونه سوالات امتحانی استاندارد و امتحانی مدارس است. 6. متن تمرینهای شنیداری: در انتهای کتاب با توجه به اهمیت افزایش قدرت تشخیص کلمات برای گسترش دایره لغات و روانتر صحبت کردن، متن تمامی مکالمات تمرینهای شنیداری هر درس قرار داده شده است تا در صورت تشخیص ندادن لغتی، دانش آموز به مرجع صحیح آنها دسترسی داشته باشد. سهراب غلامپور - علیرضا سعیدی 125
1. سؤالات درس: در این قسمت انواع سؤالات امتحانی (چهارگزینهای، جایخالی، وصل کردنی، صحیح و غلط، پاسخ تکمیلی و ...) گنجانده شده است. 2. پاسخنامه: بعد از سؤالات هر درس پاسخنامه کاملاٌ تشریحی قرار دارد تا دانشآموزان با نحوه پاسخگویی سؤالات، گام به گام آشنا شوند. 3. ضمیمه: در این قسمت واژهنامه موضوعی، فهرستی از اصطلاحات و مکالمات هر درس و ... قرار داده شده است. 4. آزمون: دراین کتاب، با ارائه چندین دوره آزمون جامع همراه با بارم بندی، زمینه برای سنجش نهایی دانشآموز فراهم میشود. منیره حسینی - سید صالح قریشی
1. سؤالات درس: در این قسمت انواع سؤالات امتحانی (چهارگزینهای، جایخالی، وصل کردنی، صحیح و غلط، پاسخ تکمیلی و ...) گنجانده شده است. 2. پاسخنامه: بعد از سؤالات هر درس پاسخنامه کاملاٌ تشریحی قرار دارد تا دانشآموزان با نحوه پاسخگویی سؤالات، گام به گام آشنا شوند. 3. ضمیمه: در این قسمت واژهنامه موضوعی، فهرستی از اصطلاحات و مکالمات هر درس و ... قرار داده شده است. 4. آزمون: دراین کتاب، با ارائه چندین دوره آزمون جامع همراه با بارم بندی، زمینه برای سنجش نهایی دانشآموز فراهم میشود. منیژه حسینی
1. کلبه آموزش “let’s learn”: دراین قسمت، برای مرور اطلاعات مربوط به هر درس پیش از حل تمرین خلاصه ای از نکات گرامری و اصطلاحات مکالمه ای قرار داده شده است. 2. تمرین “Exercise”: در این قسمت تمرینهای متنوعی جهت آشنایی با حروف الفبا، املای واژگان، مکالمه، درک مطلب و گرامر طراحی شده است. 3. آزمون “Quiz”: در پایان هر درس آزمون کوتاهی برای مرور و سنجش آموخته های دانشآموز قرار داده شده است. 4. مرور“Review”: با توجه به مرتبط بودن مطالب و مطابق با کتاب درسی، بعد از هر دو درس آزمون مروری تبیین شده است. 5.آزمونهای جامع: در این کتاب به منظور آشنایی دانشآموزان با نمونه سؤالات استاندارد و امتحانی مدارس و با در نظر گرفتن بودجهبندی مطالب کتاب درسی، 4 دوره آزمون نوبت اول و دوم طراحی شده است. سهراب غلامپور - علیرضا سعیدی 116
ساختار و ویژگیها: حداکثر تعداد سؤالات مهم در حداقل تعداد صفحات تناسب تعداد سؤالات با توجه به نیاز دانشآموز در روزهای نزدیک به امتحانات مهمترین تمرینهای طبقه بندی شده با چیدمان آسان به دشوار خودداری از پرداختن به سؤالات حاشیهای و کماهمیت اعمال آخرین تغییرات کتابهای درسی ارائه آخرین جدول بارمبندی تأیید شده از سوی اداره کل سنجش و ارزشیابی تحصیلی علی هاشمی طاهری
ساختار و ویژگیها: 1. واژگان: در قسمت اول این بخش واژگان جدید و اصطلاحات هر درس همراه با فونتیک و کاربرد واژه در قالب یک جمله و یا یک عبارت در جدولی آورده شده، این جدول با استفاده از روشTick word برای کمک به یادگیری و نیز به خاطر سپاری واژگان توسط دانشآموز تدوین گردیده است. 2. گرامر: توضیح گرامر هر درس با بیانی ساده و روان همراه با نکات و مثالهای آموزشی، به گونهای دستهبندی شده است که پس از تدریس معلم، امکان یادگیری بهتر فراهم گردد. 3. نمونه سؤالات امتحانی (تشریحی) همراه با پاسخ تشریحی: به منظور آشنایی دانشآموزان با انواع سؤالهای امتحانی و برای تثبیت آموختههای هر بخش، مجموعهای از نمونه سؤالهای مهم امتحانی همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است. 4. جدول بارمبندی: برای آشنایی دانشآموز با سهم نمره هر قسمت در پایان کلیه مباحث جدول بارمبندی قرار داده شده است. 5. آزمون: در بخش پایانی هر کتاب، چند دوره آزمون نوبت اول و دوم بر مبنای آخرین جدول بارمبندی تأیید شده از سوی اداره کل سنجش و ارزشیابی تحصیلی همراه با پاسخ تشریحی قرار دارد که دانشآموز را برای شرکت در آزمونهای مختلف تشریحی آماده میکند. علی هاشمی طاهری 176
ساختار و ویژگیهاهمه فکر و ذهن ما اين بوده که با اين کتاب، انگليسي رو ياد بگيري و ازش لذت ببري. هر چيزي که فکرشو بکني تو اين کتاب خيلي شيک و مجلسي گفتيم:1. ارائه روشی نوین در فراگیری واژگان از طریق جملات و بالا بردن مهارت پاسخگویی به سؤالات درک مطلبکلي واژه تو کتاب گلواژه با ميوههاي استوايي اومدن تا کلي ويتامين بزنيم به بدن.2. آموزش گرامر همراه با تصاویر کارتونی و مثالهای متنوعآموزش گرامر در حد بنزه فقط کافيه پاتو بذاري روي گاز. 3. آزمونهای درس به درس با هدف ارزشیابی آموختهها 4. راهنمای پاسخ به تمرینهای کتاب درسی و تمرینهای تکمیلی 5. آشنایی با نمونه سؤالات امتحانی جهت موفقیت در آزمونهای پایانی 6. فرصتی آسان برای یادگیری ( الفبای آوانگار، واژگان جدید، درک مطلب، گرامر و ...) از طریق لوح فشرده يِ ديويدي يِ فرصت يادگيري، يِ برنامة خوشرنگ و باحال تو دنياي گلواژه، رنگ، نور، صدا. بابک باقری
:ساختار و ویژگیها 1. واژگان: در این قسمت واژگان هر درس به همراه فونتیک واژه و ... آورده شده است تا دانشآموزان با نوشتن معنای واژهها در ستون مربوطه بتوانند آنها را مرور و به خاطر بسپارند. 2. توصیههای دبیر:.این فضا متناسب با محتوای آموزشی هر قسمت و در اندازههای گوناگون برای یادداشت نکات گرامری و ...در نظر گرفته شده است. 3. تمرینهای متنوع: در هر درس تمرینهای متنوعی با در نظر گرفتن الگوهای استاندار طراحی سؤال، در چند بخش مجزا و با عناوین مختلف آورده شده است. 4. آزمونها:بر اساس برنامه زمانبندی شده برای امتحانات مستمر اول و دوم و نیز امتحانات نوبت اول و دوم، آزمونهایی در پایان هر قسمت و با در نظر گرفتن حجم اطلاعاتی که دانشآموزان در هر مرحله فراگرفتهاند طراحی شده است. علی هاشمی طاهری
ساختار و ویژگیها: حداکثر تعداد سؤالات مهم در حداقل تعداد صفحات تناسب تعداد سؤالات با توجه به نیاز دانشآموز در روزهای نزدیک به امتحانات مهمترین تمرینهای طبقه بندی شده با چیدمان آسان به دشوار خودداری از پرداختن به سؤالات حاشیهای و کماهمیت اعمال آخرین تغییرات کتابهای درسی ارائه آخرین جدول بارمبندی تأیید شده از سوی اداره کل سنجش و ارزشیابی تحصیلی علی هاشمی طاهری
- سؤالهای طبقه بندی شده درس به درس و پرتکرار امتحانات - چندین دوره سؤال امتحانی با پاسخ تشریحی - موفقیت در امتحانات و ارتقای معدل دانش آموز - خودارزیابی دانش آموز و کاهش استرس امتحان
2018  ©بانک کتاب جم  کلیه حقوق محفوظ میباشدپشتیبانی و توسعه توسط ایران وب مارکت